سفارش تبلیغ
صبا ویژن

webmasteran

کابینت جزیره ای مدرن

 

کابینت جزیره ای مدرن

برای طراحی یک آشپزخانه شیک و مدرن می توانید از  کابینت جزیره ای مدرن استفاده کنید. در حقیقت کابینت جزیره ای مدرن یکی از تاثیر گذار ترین عناصر در دکوراسیون آشپز خانه محسوب می شود؛ پس باید در انتخاب آن دقت و توجه های لازم را به کار ببرید تا از بین این همه تنوع موجود در بازار بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

شرکت دکتر چوب به شما در انتخاب هرچه بهتر و با کیفیت تر کابینت جزیره ای مدرن کمک می کند؛ شما می توانید با یک تماس ساده با متخصصین شرکت دکتر چوب در تماس باشید.

طراحی آشپز خانه با کابینت جزیره ای مدرن بدین شکل است که یک میز در وسط آشپزخانه قرار می گیرد و بسته به سلیقه طراح آن می تواند بر روی این میز وسط آشپزخانه، سینگ ظرف شویی قرار دهد و یا می تواند شعله های گاز را بر روی آن نصب کند؛ برخی از معماران داخلی ترجیح می دهند که این میز خالی بماند و مورد استفاده برای میز ناهار خوری و یا فضای کار آشپزخانه قرار گیرد.

برای پوشش بدنه جزیره وسط آشپزخانه بهتر است از سنگ مرمر و یا از سنگ گرانیت استفاده شود.

شکل طراحی کابینت به انتخاب شما بستگی دارد. شما می توانید طرح های مورد نظر خود را به شرکت دکتر چوب سفارش دهید و از قیمت مناسب و کیفیت بالا و هم چنین سرعت عمل بالا در کار لذت ببرید.

در ادامه این مطلب به نمونه هایی از فواید و معایب کابینت جزیره ای مدرن می پردازیم تا شما بتوانید با مطالعه این مقاله بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

 

فواید کابینت جزیره ای مدرن

·         داشتن یک کانتر اضافه: با وجود اینکه برخی از آشپزخانه ها بزرگ هستند گاهی داشتن فضای کافی روی اوپن یا کانتر دشوار است و خیلی از افراد با کمبود فضا مواجه می شوند؛ شما می توانید با کابینت جزیره ای مدرن فضا را برای خود بیش تر کنید و مشکل کمبود جا را با نصب و طراحی این کابینت ها برطرف کنید.

کابینت جزیره ای مدرن

اگر بر روی جزیره شعله قرار دهید و آن را تبدیل به گاز کنید؛ می تواند محل مناسبی برای پخت و پز باشد و مراحل آماده سازی غذا برای شما بسیار راحت تر شود. برای این کار می توانید از انواع جزیره استفاده کنید و دکوری زیبا به محیط آشپزخانه خود ببخشید.

·         داشتن دکوراسیون متنوع و خاص: از آنجایی که جزیره فضای جدایی از سایر کابینت ها و اجزای آشپز خانه دارد؛ می توانید از یک کانتر با رنگ و جنس دیگر برای آشپزخانه استفاده کنید. استفاده از رنگ و جنس های هماهنگ و یا مکمل از هم سبب می شود فضا آشپزخانه شیک تر شود و به شما این فرصت را دهد که از سنگ های گران تر فقط برای جزیره استفاده کنید.

هرچند باید به این موضوع بسیار توجه شود که این تضاد در انتخاب رنگ و جنس جزیره خیلی ضایع نباشد که دکور آشپزخانه را به کلی کل به هم بریزد.

بنابراین بهتر است شرط تعادل را در انتخاب و استفاده از هرچیزی رعایت کنید.

·         داشتن کابینت های بیش تر و حل کمبود کابینت: همان طور که فضا برای قرار دادن وسایل بیش تر را به شما ارائه می دهد، بسیاری از وسایل آشپزخانه خود را می توانید در داخل کابینت جزیره ای جای دهید.

از آنجایی که جزیره در وسط آشپزخانه قرار می گیرد دسترسی به داخل آن دم دست تر از سایر کابینت ها به خصوص کابینت های بالایی است؛ بنابراین می توانید بسیاری از وسایلی که به صورت مداوم به آن نیاز دارید را در داخل آن جای دهید.

معایب کابینت جزیره ای مدرن

از جمله معایبی که می توان به آن پرداخت این است که فضا و نمای کلی آشپزخانه تغییر می دهد.

پخچال، سینک ظرف شویی و گاز سه عنصر اصلی آشپزخانه هستند.

وقتی که سینک به روی جزیره قرار گیرد و گاز بر روی یک قسمت دیگر باید یک فضایی را برای یخچال در نظر بگیریم.

این نکته را در نظر داشته باشید آشپزخانه دارای کابینت جزیره ای مدرن به کل با آشپزخانه اوپن همیشگی متفاوت است و باید از قبل این موضوع مورد نظر طراح باشد تا جا و فضای کافی برای همه چیز در نظر بگیرد و از قبل آب یا گاز را در زیر کابینت جزیره ای بکشد.